Gratis cadeaus vanaf 50€

Trustpilot Keurmerk ★ ★ ★ ★ ★

Gold Standard 100% Whey Sachets

  • Het best verkochte wei-eiwitpoeder ter wereld*
  • 24 g premium wei-eiwit
  • Laag in suikers en vet en minder dan 120 calorieën
Inhoud/maat
1 Servings 1 Servings 1 pieces
1,99
1,99 Per portie

  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €49

Beschrijving

GEWELDIGE NIEUWE SMAAK, 100% GOLD STANDARD.

Optimum Nutrition's GOLD STANDARD 100% WHEY™ is 's werelds best verkochte wei-eiwit*. Het levert 24 g wei-eiwit om de spiergroei te ondersteunen. Na de training gebruikt uw lichaam eiwitten om spiervezels te helpen herstellen en opnieuw op te bouwen. Elke smakelijke portie bevat 24 g eersteklas wei-eiwit ter ondersteuning van de spiergroei en 5,5 g natuurlijk voorkomende BCAA's. Dit alles met slechts 1 g vet, 1,2 g suikers, en met 1,6 g koolhydraten (vanille-ijssmaak).

Kant-en-klaar wei-eiwitpoeder met zoetstoffen. Voedingswaarden zullen verschillen per smaak.

*Euromonitor International Limited; Consumer Health 2020 Edition, Sports Protein Powder Category, % Retail Value Share 2019 data.

Voedingswaarden

Er is geen voedingsinformatie beschikbaar voor deze variant.

Voordelen

24 g wei-eiwit met een laag suiker- en vetgehalte en minder dan 120 calorieën

5,5 g natuurlijk voorkomend BCAA in elke portie

4 g glutamine & glutaminezuur

Monsterzakje verkrijgbaar in verschillende smaken

Gebruik en dosering

GOLD STANDARD 100% WHEY™ kan het best 's ochtends als eerste worden genuttigd en/of in de 30 minuten vlak voor of direct na de training. Meng gewoon een afgerond schepje (29,4 g), schudden en geniet.

Overall rating: 4.75 / 5 from 16 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: ["taste","protein","whey"].

Review highlights

Reviews

very good

"Love it. Just like chocolate shake"

Svitlana U. (5/5)

Prima! 👌

"Prima! 👌"

Steffi B. (5/5)

Excellente whey avec un excellent gout

"Pour l#39;instant c#39;est la whey qui a le plus de goût parmi celles que j#39;ai pu prendre Je recommande"

Benoît (5/5)

Delicious

"De smaak is superlekker en het lost heel makkelijk op"

Cristina R. (5/5)

Idéal

"Le format est parfait pour tester de nouvelles saveurs"

Laetitia V. (5/5)

Bon

"Très bon"

Laurent P. (4/5)

Great flavor

"I like it with water Really good flavor"

Guest (5/5)

Top

"Top"

Gast (5/5)

Whey

"Geweldig product"

R L. (5/5)

Lekkere smaak

"Goed"

Marian S. (3/5)

Q&A