Top
"Top"
D-Aspartic Acid - tasteless / 189g is nabesteld en wordt verzonden zodra het weer op voorraad is.
Kon pick-up beschikbaarheid niet laden
Vul jouw niveaus van dit natuurlijk voorkomende aminozuur aan met ons D-asparagine zuursupplement. De bouwstenen van eiwitten, aminozuren, zijn populair bij veel mensen die een actieve levensstijl volgen, en D-asparaginezuur is vooral favoriet bij krachtsporters. Dit gemakkelijk te gebruiken poeder bevat 3g D-asparaginezuur per portie - neem op elk moment van de dag of na de training. D-asparaginezuur is het perfecte supplement om toe te voegen aan je eiwitshakes of all-in-one shakes.
Voedingssupplement, D-asparaginezuur poeder.
| Composition Information | 1 maatschep (3 g) |
|---|---|
| D-asparaginezuur | 3,0 g |
D-asparaginezuur(100%)
Meng 1 maatschep D-Aspartic Acid (3 gram) met 200 ml water of een drank naar keuze. Neem één dosering per dag.
Na openen goed sluiten. Koel, droog en buiten bereik van jonge kinderen bewaren. Voor batchcode/ten minste houdbaar tot: zie verpakking.
Een voedingssupplement mag niet als vervanging van een gevarieerde, evenwichtige voeding en een gezonde levensstijl worden gebruikt. De aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden.
300 gram ℮
Overall rating: 4.894737 / 5 from 19 reviews.
Review topics: ["quality","price","works","effect","reactions"].
"Top"
"Prima te mengen met je Body en Fit shake en heel effectief"
"Top product"
"Gut einzunehmen Guter Effekt am auf die qualitative Ausnutzung der Nährstoffe Gerade in der KetoPhase sehr gut"
"Good result"
"Ik sport nu al 3 maanden 3x per week en dit product is een zeer goede ondersteuning in mijn te behalen doelzeer tevreden"
"Goede pomp en duidelijk meer kracht Voor en na de training"
"Bon produit conforme à la description"
"Ook deze gebruik al jaren en werkt perfect"
"Doet absoluut wat het moet doen werking is merkbaar in zowel spiermassa opbouw als de meer typische lichamelijke reacties #40;meer haargroei ed#41; Maar het poeder is redelijk slecht oplosbaar #40;sorry maar de suggestie op de verpakking van een maatschep in 200ml vruchtensap is waardeloos tenzij het héél vezelrijk en dik vruchtensap is#41; en werkt vooral goed in dikke shakes #40;niet mijn ding#41; of een bakje kwark of yoghurt"